ini untuk NURUL SYAZRIN! ♥ [part 2]


Nurul Syazrin selalu cakap yang dia rindukan kami.
'Kami' as in Apit, Akmal, Syidek, Che Am, En. B dan saya.
'Kami' sek2 Kuantan.
Saya pun cakap kat dia,
'Yenn, nanti Eqa cari kotak besar yang boleh muat Kami + Kuantan. Lepas tu kitorang akan hantar ke Kuala Terengganu guna Pos Laju.'
Jadi saya pun mula mencari kotak yang cukup besar dan boleh muat kami semua.
Sebab saya nak semua duduk ramai2 sama2.
Dah banyak kotak yang saya reject sebab tak cukup besar.
Kotak yang paling besar saya jumpa pun besar ni...


Kotak donut yang boleh muat Kami dengan selesa.
Ironiknya kotak donut kan?
Tapi masih tak muat nak sumbat Kuantan.
'Macam mana Yenn? Yang ni boleh ke?'


2 flew over the cuckoo's nest:

perempuan telenovela said...

eqa...

kalau boleh nak kuantan sekali..
tp tape..tade kuantan pum tape..
sebab kat sini ade giant..karok 1 lagu singgit..bilik vip,25 inggit sejam..so,leh je..dtg la..ekk..?

sedey neh..

mocQachinno said...

npe sdey???

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------