kuatkan semangat.

Pagi tadi aku dapat satu berita buruk. Aku kehilangan sesuatu yang aku sayang. Kepada sesiapa yang suatu masa dulu sering berkata2 dan mempersendakan tentang ini kepada aku seolah2 mendoakan ianya berlaku, puaslah hati kamu! Memang ini yang kamu mahu kan?

Satu demi satu berita aku terima dan tiada satu pun yang gembira. Aku terima panggilan yang mengejutkan sekali lagi. Kali kedua untuk hari ini. Seorang sahabat-sampai-mati aku sedang dalam waktu yang amat sukar baginya. Aku yang mendengar pun dah tak tertahan sebak di dada. Tapi dia masih dengan semangatnya. Ya, itu memang salah satu kekuatan dia.

Kepada sahabat-sampai-mati itu, kuatkan semangat. Ingat segala ujian dari Allah itu ada hikmahnya. Aku doakan semuanya akan kembali pulih seperti sediakala. Bila2 kau perlukan aku, roger.

3 flew over the cuckoo's nest:

Dyat said...

Salam eqa.
Kuatkan semangat ye.

Nombor celcom tu tak guna lagi ye?

Kalau nak sambungan novel Sang Pemimpi, boleh ambil pada kak nana(yang eqa hantar Sang Pemimpi tu) dia dah habis baca novel Edensor tu.

kamaluddin_Sarif said...

huhuhu... eQa amat marah nampaknya... masih bersedih atas kehilnagn m0m0... huhuhu

mocQachinno said...

salam bro dayat, thanx.
no celcom tu eqa dh x pkai dh.
insyaAllah nnt eqa amek bku tu.

kamal,
hehe..x marah pn la.thanx sbb jage dia aritu =)

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------