mereka tanya, aku jawab

mereka tanya: kenapa kau asingkan sotong2 tu? allergic ke?
aku jawab: aku asingkan sebab tu favourite aku. aku nak save the best for last.

mereka tanya: kenapa kau senyap je? kau tak suka tempat ni ke?
aku jawab: aku rasa tempat ni cantik gila. cantik sampai tak terkata.

mereka tanya: kenapa dah tak pakai t-shirt Senandika? selalu pakai t-shirt Kencana Pawana je. dah lupa Senandika ke?
aku jawab: tak pakai baju Senandika sebab sayang. kalau selalu pakai nanti cepat buruk. tak boleh nak simpan lama2.

mereka tanya: dengan dia je kau tak pernah cakap. kau benci dia ke?
aku jawab: siapa kata? aku suka dia. cuma aku malu nak berdepan dengan dia.

mungkin susah untuk mereka baca. kerana apa yang aku buat tak selalunya menunjukkan apa yang aku rasa.

3 flew over the cuckoo's nest:

nur fitrina mat nawi said...

eqa, klau kite suke dia, kite jrg cakap dgn dia~
klau dia suka kite??

mocQachinno said...

dia pn x ckp ngan kite kot?

Semut Senyum said...

owh...patot laaaaaaaaaaaaa ^____^

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------