kepada empunya nama manusia pertama

pejam.
celik.
pejam.
celik.

dah tiga batang lilin aku kumpul.
eh, baru tiga batang?
tak apa. nanti aku kumpul lagi.

pejam.
celik.
pejam.
celik.

dah tujuh buah lagu aku dengar.
hehehe.. tujuh?
kebetulan nombor favourite aku.

pejam.
celik.
pejam.
celik.

dah berpuluh cerita aku dengar.
ghalit dibuai alunan suara.
tak tersedar beredarnya masa.

aku nak kumpul banyak lagi lilin.
nak dengar lagu2 yang lain.
nak dengar sambungan cerita2 tu.

tapi gila frust aku rasa
sebab bila aku
pejam.
celik.
pejam.
celik balik.

tiba2 kau dah tak ada.

2 flew over the cuckoo's nest:

Syafiq Kadiran said...

walopon xpaham, tapi npe aku rasa sedih je bila baca???

Anonymous said...

i never get to know him.so sorry for what happened.be strong dear!

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------