the Q & the A

soalan:


orang macam mana yang kau cari?

jawapan:

yang boleh defend aku bila betul
betulkan bila aku salah
argue bila tak setuju
bukannya ikut melulu
boleh buat aku ketawa terbahak2
dan ada di sisi saat mata rabak
paling penting
aku boleh trust dia
sepertimana dia percayakan aku
orang macam ni
tak payah surprise meletup2
ada dia dah cukup


4 flew over the cuckoo's nest:

skidsoil said...

can i be the ans?haha.

Mr. Imran said...

sesi pencarian bakal kekasihkah?

mocQachinno said...

daoz, u may as well be. hahaha.

mr.imran, sesi pencarian? xdela.. hehe.

MiRaE said...

qaqa, really miss those time with u in c8-412..hehe..xoxo~~

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------