mood hari ini:

1. tak sanggup nak tinggal di UMP lama2 terutama setelah melihat bazar ramadhan UMP yang semakin hambar dan kurang manusia.


2. tak larat memikirkan lab selama tiga jam tanpa henti pada pukul 8 pagi esok hari terutama bila mengetahui esok adalah giliran aku untuk dinilai oleh Jurutera Pengajar.

3. tak seronok pergi ke kelas terutama ketika berjalan ke kelas dan merasakan blok W tersangat lengang tiada manusia sepertinya budak2 kelas aku saja yang rajin enggan batalkan kelas.

4. tak sabar nak balik bercuti sempena raya terutama menunggu kepulangan keluarga tercinta yang sudah lama tak beraya di Malaysia.

5. tak tahu nak buat apa pada baju raya yang agak besar kerana ditempah mengikut ukuran badan sebelum hilang 5 kg terutama bila tukang jahit dah tak mahu terima tempahan/ubahsuai baju.

6. tak terasa yang Ramadhan dah nak sampai penghujungnya terutama bila tak sempat nak berbuka puasa beramai2 dengan budak2 kelas dan Senandika.


4 flew over the cuckoo's nest:

Syafiq Kadiran said...

taon ni kite xbukak pose same2 kn...pastu xg tgk wayang...karoke same2...

skidsoil said...

raya mana dear dis year?

mocQachinno said...

chuck: tao xpe. raya nanti kita buat boleh?

daoz: raya semenanjung. exact destinations yet to be discussed. hahaha~

Aa said...

Mama suggest beli baju readymade. ;)

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------