aku, dia dan mamak al-falah.

aku, dia dan geng melangkah masuk Al-Falah dan terus ambil port biasa kami di tepi belakang kedai mamak tu.

mamak : mau minum apa?
dia : macam biasa lah.
mamak : ok. kopi 'o' satu. lagi?
aku : macam biasa juga.
mamak : erk? (muka blur)

haih.. tak aci betul mamak ni. aku rasa dah tiap2 malam aku order teh 'o' panas.

2 flew over the cuckoo's nest:

skidsoil said...

len kali order la, 'sy nk mi greng mamak, kasi mamak lebih'

Ka Ann Nor Raihan said...

teh o is tok raman's family all time favourite.. every day teh o musti ada....

daoz: haha..kasi mamak lebih mama bwk gi brunei business =)

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------