SAMPAI TUA by Fynn Jamal

ini untuk kekasih hati aku. yang semalam telah tersentap jiwanya oleh sesuatu yang tak tersengaja. yang telah berkecamuk mindanya disebabkan perkara yang terjadi tanpa rela.


sayang, berhenti bersedih. kalau tak hati aku yang pedih.


SAMPAI TUA by Fynn Jamal


kasih

kesatkanlah airmata

ku dah tiba


kasih

percayalah aku kan ada

sampai tua


ini sumpahku padamu

usah kau patah dan layu

garing siang malam beku

pasakku teguh untukmu


mungkin taufan akan surut

tetap datang petir ribut

setiapnya aku sambut

untukmu takkan ku takut


kasih

biarkanlah apa saja

takdir kita


kasih

pegangkanlah jariku lama

sampai tua


ini sumpahku padamu

usah kau patah dan layu

garing siang malam beku

pasakku teguh untukmu


mungkin taufan akan surut

tetap datang petir ribut

setiapnya aku sambut

untukmu takkan ku takut


dan malam takkan berhenti menghirup nyawamu kasih

dan siang akan berterus meratahmu sampai bersih

aman saja aku ada

dihirupratah pun tetap berpimpinan berdua

sampai tua

aku ada

sampai tua


0 flew over the cuckoo's nest:

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------