rasa



rasa yang sempurna ini aku takut tercela.
takut tersumbing mana2.
takut tercalar tanpa sengaja.
takut retak tak terbela.

ini untuk NURUL SYAZRIN! ♥ [part 2]


Nurul Syazrin selalu cakap yang dia rindukan kami.
'Kami' as in Apit, Akmal, Syidek, Che Am, En. B dan saya.
'Kami' sek2 Kuantan.
Saya pun cakap kat dia,
'Yenn, nanti Eqa cari kotak besar yang boleh muat Kami + Kuantan. Lepas tu kitorang akan hantar ke Kuala Terengganu guna Pos Laju.'
Jadi saya pun mula mencari kotak yang cukup besar dan boleh muat kami semua.
Sebab saya nak semua duduk ramai2 sama2.
Dah banyak kotak yang saya reject sebab tak cukup besar.
Kotak yang paling besar saya jumpa pun besar ni...


Kotak donut yang boleh muat Kami dengan selesa.
Ironiknya kotak donut kan?
Tapi masih tak muat nak sumbat Kuantan.
'Macam mana Yenn? Yang ni boleh ke?'


sesi eksperimentasi

yang terlibat:

eqa
.
wawa
.
maya
.
bunga api
.
baby canon
.
lampu jalan
.
padang depan rumah
.
malam





(more photos of sesi eksperimentasi via Facebook here)



kami impikan...


saya dan kawan-kawan saya impikan sebuah van Volkswagen klasik yang rupanya lebih kurang macam ni


kami ingat nak cari van macam ni dan kongsi duit beli. dan bila kami dah dapat cari van yang gila comel ni, kami nak namakan dia VAN KITA. kami nak beli cat warna-warni, isi belon2 kecil dengan cat yang kami beli tu, bawa kereta ni ke tengah2 kawasan letak kereta atau pantai (atau belakang rumah siapa2) dan baling belon2 berisi cat tu ke van yang kami kongsi2 beli tu. bila dah selesai main baling2 cat kereta tu akan nampak meriah dan ceria macam kami2 juga.


lebih kurang macam ni la design kereta tu bila dah dibaling2 dengan cat tapi dijamin lagi comel dari kereta dalam gambar diatas. dan kalau kami ada duit lebih2 sikit kami ingat nak ubahsuai interior van ni biar selesa sikit. kalau nak mewah lagi boleh la tukar jadi macam ni.


tapi kemewahan interior tak adalah penting sangat. yang penting keselesaan penumpang bila van ni digunakan untuk tour atau roadtrip ke mana2 pulau atau konsert. bila dah ada van ni nanti senang nak gerak ke mana2. senang nak buka puasa kat Teluk Cempedak atau Tanjung Lumpur. senang nak sahur dekat Gambang Point atau Al-Falah. senang nak pergi bercuti di Genting Highlands atau Pulau Redang. senang nak pergi menonton persembahan teater di Istana Budaya atau Stor DBP. senang nak pergi roadtrip spontaneous yang saja2 tanpa apa2 plan.

cool kan?



tak payah surprise meletup2
ada kamu dah cukup


ini untuk NURUL SYAZRIN! ♥


yen sayang,
eqa tahu yen tengah bosan sekarang ni.
so apa kata kita main satu game.
nama game ni JOM TEKA NI MATA SIAPA.
siapa dapat teka semua betul dia cantik!!
(^_^)y





ketingtongan


ketingtongan akibat ketidakbolehan tidur.


they're just excuses.

Human beings look for reasons when things don’t go well. The circumstances, the timing, the weather, the luck. They pull out all these various excuses to console themselves.

“It wasn’t supposed to turn out like this. If only I could do it all over again.”

Will it really turn out well if you get to do it all over again? Since they failed the first time, where did that confidence of success the second time around come from?

i ♥ audrey hepburn.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------