senyuman dia

hari ini aku melihat dia memandang pada aku sambil tersenyum. perkara yang jarang2 berlaku sejak akhir2 ini. dah lama aku tak nampak dia senyum selebar itu. selalunya mukanya serius memikirkan tugasan. kadang2 sugul memikirkan masalah. tapi hari ini berbeza. tak sangka aku dapat melihat dia senyum. senyumannya yang selalu menyebabkan aku senyum sekali. terlalu asyik melihat dia senyum, sehingga aku tak sedar yang rupanya dia tersenyumkan perkara yang disembangkan di dalam telefon bersama rakannya. alangkah bagus kalau senyumannya itu untuk aku.

0 flew over the cuckoo's nest:

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------