Warisan Senandung Di Kala Malam

Dulu aku pernah terasa kehilangan sebuah keluarga. Tempat aku mengadu cerita. Tempat aku bersuka duka. Tempat aku melupakan segala lara. Tempat aku berkongsi tawa gembira. Untuk kali itu aku terasa kehilangan tempat bersenandung di kala malam.

Tapi kini aku bertemu kembali harapan. Keceriaan dan kegembiraan. Persahabatan dan kekeluargaan. Perkongsian dan penerimaan. Fahaman dan pemahaman. Aku bertemu kembali tempat aku mewariskan pengalaman dan pengetahuan. Dan kali ini aku telah kembali berada di sisi keluarga.

0 flew over the cuckoo's nest:

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------