untuk mereka.

dengan mereka
aku bebas bersuara
berbicara, berkata-kata
kerana mereka semua sekepala.

antara mereka
tiada yang rahsia
susah senang pedih jerih
selagi boleh ditanggung bersama.

pada mereka
tiada yang mustahil
segala yang dicetuskan kreativiti mereka
bukan hanya kata-kata semata.

kerana mereka
aku gembira
aku suka
segala kesedihan dihapus kira.

bersama mereka
aku adalah aku

kepada mereka,
AKU SAYANG KAMU.

2 flew over the cuckoo's nest:

Scarlett Syidek said...

tanpa mereka, aku mati....=)

Anonymous said...

sayang kamu juga.always!

Post a Comment

Mind you, anonymity is NOT cool, people.
=]

i ♥ audrey hepburn.

i do online.

tabung kawen. (tq for clicking!)

blog archive.

google followers.

networkedblogs followers.


--------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------